Friday, April 2, 2010

MEREPEK 91 : Lelaki Lombok??

Lombok ka Lambak ka Lembik ka?Merepek kali ni aku nk memaparkan (ceh bajet mcm Karam Singh Walia an).Aku nih dua tiga hari nih slalu jerk baca surat khabar.Kononnya nk tmbh knowledge.Heheh.Korang penah an dgr citer pompuan2 Malaysia yg ikot jantan Lombok Lambak Lembik?Haish.. Lombok la Ekin.Ha ah Lombok.Ada sorang makcik ni da anak 3 da..tp sanggup dia tgl anak2 dia demi kasih cinta suci seteguh tiang elektrik nk ikot lelaki Lombok ni.Aiiya aku sgt heran la.So kaji punya kaji punya kaji punya kaji persoalannya 'Hebat sangatkah lelaki Lombok ni?

Nak kata hensem..hmm baik kahwin dgn datuk aku yg menduda tuh.Lagi nsem byk duit lak tuh.Nak kata baik..Asal da takde lelaki Malaysia ke yang baik?Tok Imam tepi umah aku nih membujang lagi sampai umo pon dah nak dekat 60 tahun.Nak kata kaya..opps bkn nk mengutuk tp gaji sehari RM15 nak bg mkn apa kt bini?Bini nk beli berus gigi pon tak cukup.Nak jugak aku tahu.So kajian aku kuat mengatakan yg pompuan2 Malaysia yg ikot jantan Lombok ni sebab dorang kuat kot.Maybe sbb badan dorang tegap n bontot dorang padat n pejal.Yg kedua maybe sbb ayat2 manis dorang mengayat pompuan2 Malaysia ni mcm air tebu manis meleleh2 kat lubang hidung (ish apa yg aku merepek ni!!!)

Kpd wanita2 di luar sana..apa istimewanya lelaki Lombok?Bg aku..aku taknak femes larh.Kuaq TV muka korang yg cantik tuh sbb 'Gadis Lari Ikut Laki Lombok'.Kalau kuaq TV sbb 'Gadis Melayu Terakhir' ha nak jugak aku.So bg aku Lelaki Malaysia da cukup utk aku.Buat apa ikot lelaki Lombok.Lelaki Malaysia lebih auumm ok.haha.Siapa kata lelaki melayu tak menarik? Lelaki Malaysia mmg menarik tertarik oh kau mmg debooomm.Tak paya nak kuaq dari pelosok Malaysia ni sbb tak cari lelaki Lombok.Susa nati.

CHILLLLLL



2 comments:

naimah said...

pehal ko ltak mamat hot ni kt sini.. haisy...

Datin Ekin said...

hahahahaha...sbg model utk lelaki malaysia..

Related Posts with Thumbnails