Daisypath Anniversary tickers
happy quote graphics

Thursday, May 5, 2011

Love is..

Bak kata Merong "Give Everything Do Everything".Yes totally right kan?Bila dah suka kat someone kita mesti nak buat apa saja untuk dia.Even benda yang kita tak penah buat pon kita akan buat.Benda yang kita benci pun kita rasa syiok nak buat.Sebab love is everything.Dan kadang2 buat kita berubah ke arah yang lebih baik.Itulah namanya cinta sejati.Aku buat entry ni selepas aku tgk "CUN".Bagi aku walaupun cerita tu agak sengal sikit dengan Mak Bedah tunjuk bontot lawanya but aku rasa cerita tu mempunyai nilai moral yang tinggi dari segi cintanya.Aku suka tengok Maya Karin berendam dalam lumpuq n peluk kerbau.

Tak terkecuali jugak Lagenda Budak Setan yang dah lama pon ditayangkan namun baru hari ni aku terhegeh2 nak tengok.Kesian kan aku?Back to the main point.Aku suka dengan cara penyampaian cerita dia.Cinta yang mampu mengubah hidup seorang budak setan ke arah hidup yang lebih baik.Tapi aku tak suka klimaks dia.Lisa Surihani bertukar wajah sebab aku rasa Lisa tak perlu tukar wajah.Gegeh laaa aku.Aku suka tengok Farid Kamil dengan cintanya yang sejati terhadap Lisa Surihani.Aku suka sangat2.Then apa yang aku nak cakap..cinta mampu mengubah hidup seorang.Cinta adalah anugerah Allah yang paling agung.Jadi carilah cinta yang sejati.

No comments:

Related Posts with Thumbnails