Sunday, December 13, 2009

MEREPEK 39 : MY PROBLEMS THIS WEEK

Aku benci ngan kau.Sungguh.Kau buat aku macam aku ni takde feeling.Kau bajet kau habis stail.Kau pikir aku ni hamba kau.Aku nak fokus..Kau kacau aku.Kau hasut aku supaya aku tak boleh belajar.Aku jadi gila sebab kau.Tolonglah pergi dari aku.Aku semangat nak belajar tapi aku selalu mengantuk.Sleepy..please stay away from me.I beg you babeh..

Aku benci sebab minggu ni aku selalu tension..Ntah pasai pa aku jadi tension.Aku jadi bengang.Aku rasa macam nak telan ja sapa yang ada kat depan aku..

Mata aku something wrong..aku tak taw pasai apa..bila aku tengok something mata aku pedih dan sakit teramat sangat.

Lastly diet yang aku rancang tak menjadi..Sebab aku dan makanan memang tak dapat dipisahkan.Bak isi dengan durian.hhuhuhu.so badan aku jadi montel lagi..

2 comments:

izzati said...

tkot la nk dk dpn ekin..
g jmp doc ya...
i'm always wif u if u need me..
bkn la byk sgt pn mkn...heehe

Miss Froogies said...

dun worry zaty..hehehe..thanks for ur concern.i really appreciate it..

Related Posts with Thumbnails