Saturday, March 6, 2010

MEREPEK 65 : Perjuangan Menuju Taman Jubli






DI SEBALIK TABIR PENGEMBARAAN KAMI

PELAKON:

Hani as a DRIVER.Adik Hani as aN OBSERVER.Johan as a TEAM LEADER.Ekin as a GOOD ACTRESS.Zafeera as a GOOD FOLLOWER.

Kalau aq ckp aq nk kuar aq nk jugak kuaq..by hook or by crook..lantak ah apa nk jd.Aq nekad.Johan tak ngaku pon aq taw muka dia mang eager ah nk kuaq.Zafeera cool jerk.Hani plak mang besh ah.Dia ah planner jahat.Planning kt library nk g Taman Jubli.Tup2 pagi Jumaat tu hampeh cam cipan je student uitm DIHARAMKAN kuaq sbb ada EKSPO apantah.

Punyalah cari jalan nak kuaq..sampai setengah jam dok menyakitkan kepala mncari jalan.Akhirnya mgkin Allah nak bg petunjuk (pernah ke ada petunjuk ke jalan tak baik..hehe)..si Johan ni dpt satu akal yg bodoh.Tangki Air.Perghh port menarik gak nk kuaq..Apa lg..aku orang pertama ah nak kuaq.Time aq nk masok bawah pagar tu..aku blh bygkn lg "mcmmana la kalo tgh2 aq nak kuaq ni..pak guard dtg tarik kaki aq.hehe"..Zafeera lg best buat mcm nk terjun dlm ayaq.Itu paling kelakar.Si johan slumber badak air dia la.Sori ah takde gambar time nak seludup kuaq.

Baik punya port.Bye22 Pak Guard.Nah ambik..sapa suruh halang perjuangan kami.Tamat suda penyeksaan di dlm UITM.Menunggu driver.
Johan jd pic snaper.haha.kdg2 jgn sangka aq baik sgt.

DRIVER yg sgtlah bertauliah.

TAMAN JUBLI PERAK DESTINASI PILIHAN
UNTUK STUDY



Memang best sgt.Hopefully next sem kita stick lg.
Friend Forever.

Sayang Fira sayang Hani.Johan aq speechless.haha.
Good Luck untuk trial.Alles Gutes.

Conclusion:Pak Guard kena consider sikit la..Kalau tak...zapp sekali lagi..ahaha.

No comments:

Related Posts with Thumbnails