Daisypath Anniversary tickers
happy quote graphics

Thursday, March 11, 2010

MEREPEK 71 : Siapa Kentot??


Post aku kali ni pasal KENTUT.
Mungkin korang akan ckp aku ni tak senonoh.
Tp realitinya aku nk tanya "Korang penah kentut tak?"
Jgn nk tipu kalau tak penah.
Time aku skolah dulu..kami main true n dare.
Ada sorang kwn aku ni tnya
"Hang pernah kentut tak dlm kelas?"
Beria2 aku jwb mestilah pernah.Berpuluh kali kot.hahaha.
Nak kentot ada cara dia jgn sampai org tahu.
Bila korang kentot korang cakap cmni "Sapa kentot ni busuk giler."
Kentot bg aku ada tiga jenis:
1)Kentot yg kuat sampai dgr bunyi.Tapi kentot ni seyes x busuk.
2)Kentot yg lanjut lanjut tersekat2.Kentot ni seyes busuk giler.
3)Kentot yg senyap tp sekejap je.Kentot yg busuk sikit.

p/s:aku tak tahu nk merepek apa.huhu.Law tak baca apa g.

No comments:

Related Posts with Thumbnails