Wednesday, March 17, 2010

MEREPEK 76 : Akibat ketawakan aku..

Kelakar sesangat smpai bergolek2 lemak aku ketawa.Perut aku sampai urat terbelit2.X tahan ngn adik lelaki aku yg sorang ni.Nak kata hensem x blh sbb mmg gelap mcm kena bakar.Dulu kecik2 comel putih gebu mcm jatuh dlm lori tepung tp skrg mcm ayam hangit kena panggang ats arang.Nk kata smart mcm nk termuntah.Hari2 pakai boxer terjun mandi dlm tali air.Gigi tak payah ckp.Skali senyum nmpk gigi putih tp besar.Nak kata baik..mati hidup semula aku tak caya.Hari2 lawan ckp aku.Tp y peliknya ptg td dia ngn smgtnya citer kt aku.

-Kak kin td aku g c.s ada pompuan comei bg num kt aku-
-Gile ke pompuan tu.Klu kak kin.hg ngorat pon kak kin xmau-
-Usha kaki la.Hg bkn lawa pon kalau aku nk ngorat-
(Bertuah punya adik.Aku baling ngn cwn ni baru tw)

-Pastu hang ambik dak?-
-Tak ambik.Aku mls ar.Tp comei sungguh.Putih.-
-Rugi hg tak ambik.Bkn senang-
-Aku x ambik.Jual mahal la skit dpn kwn2 dia tp aku hfl-
(Bontot kau pya adik.Sia2 je aku dgr)

Hmm muka gelap pon ada org nk.Baru form 2 dah gatal merenyam.Aku yg dok kt u ni pon tak penah nak gatal2.Lawan bos ni.Pastu dia blh bahan2 aku ckp takda org nk kt aku.Helo kau igt akak kau ni hodoh sgt???Dia ckp satu msj pon aku tak dpt dari pakwe.Sapalah yg malang nk kt hang kak kin.Ewah bertuah punya adik.Jaga kau.Eleyh takat pompuan dtg ngorat nk bangga dah.Bajet hensem.Benci2.

Padan muka kau kena baling ngn bola ni.
Lain kali ketawa lg,ejek lg..



No comments:

Related Posts with Thumbnails