Daisypath Anniversary tickers
happy quote graphics

Friday, June 4, 2010

MEREPEK 97 : I'M PROUD..

I'm proud..entry kali ni ditulis oleh Cik Ekin dgn rasa bangga.Of course aku bangga dengan diri aku.Bangga yg mcm2.Mcm2 yg buat aku bangga dgn diri aku.Alamak bosan la plak an baca belog yg bangga2 diri ni.Mcm semut angkat janggut sendiri plakBiar r.Sapa g nk membanggakan aku ni.Perkara2 yg membanggakan aku:
1.Dapat snap pic ngn dua org budak nih.

2.Beli hadiah untuk mak yg paling kecil tu.Air kotak anlene
sampai suma org ketawa bila mak buka.Nak cakap aku
takde duit la tu.Tp asalkan hadiah tu ikhlas.

3.Ada perut yg begitu selesa bila nampak makanan.

4.Dapat tidur ngn selimut guni sekolah dari Form 1.

5.Dapat beli kasut crocs harga rm20(perlu mention ke?haha)

6.Dapat masak sendiri buat kali pertama.mee goreng.

7.Bila tgk gambar sendiri kat facebook.Betapa
seronoknya bila org tanya ada facebook ke tak?
At least tak la org kata ketinggalan zaman an.hehe

8.Ada page blog yg comel.Perasan gila.

9. Dapat beli Penal Code

10.Dapat g cs tingkat 4 usha2 barang sambil mencari tutututututut..haha bestnya.Itu pon nak kena bangga jugak ke Cik Ekin?Huh.Biar la an.Bangga ada banyak definition.So I'm proud of that.Yg ke sepuluh takde gambar..sbb takde peluang nak bergambar kat situ.huhu.Akan ada if ada chance.Wait jela.

2 comments:

FataMorgana said...

bannngga la beb.. ada org x leh nk wat suma tu...

Mira said...

ekin bangga sangat2 nih..hihi

Related Posts with Thumbnails