Daisypath Anniversary tickers
happy quote graphics

Thursday, January 6, 2011

Kesepian

Lately aku rasa masalah bertimbun kat otak aku.Mungkin sebab aku tak pernah duduk jauh.Yes..aku tak pernah duduk jauh.Segalanya yang berlaku selama ni aku rasa senang je bila aku dekat dengan family.Dari tadika dari sekolah rendah dari aku masuk sekolah asrama penuh even asasi pun sekentut je dekat dengan rumah.Dan sekarang nah kau duduk la jauh2.Tak jauh pun.Melaka je.Tapi bagi aku serius jauh gila.Aku selalu homesick.Pagi petang siang malam kalau orang jumpa aku pun takut nak tegur.Aku bukan sombong tapi keramahan aku yang dahulu kalanya sudah kabur.Hilang dari diri aku.Entah pergi mana.

Aku jadi lebih pendiam,kesepian.Pergi kelas bagai tak ada perasaan.Balik dari kelas aku asyik tersedu sedan menahan air mata.Kalau dulu tiap2 hari aku menghitung hari Khamis sebab nak balik rumah.Tapi sekarang aku hanya boleh menghitung berapa minggu lagi nak cuti pertengahan semester dan cuti semester.Seriously sedih.Yang paling sedih dah tak ada dah nak gelak2 huru hara dalam kelas sampai ada yang terkentut.

8 comments:

AH7 said...

miss ekin stdy melaka ktne?

PuanPepel said...

sila cari diri anda semula...tak best lor idup tak epi..

Mira said...

uitm melaka

AH7 said...

y kat bandar ke alor gajah?..kre kte ni leh jadi geng ah...

hakimfaridzul said...

tak rindu aku ke ekin???
muahahahahahahahaha

My Airul... said...

relek la.. nntjumpe la kawan yg ngam nnt tu..

Mira said...

ekin dah banyak bertenang..tapi still nak nangeh jugak

salwa ismail said...

x sah dok seday2 na cik kin. aku ada.
chewah ! nnti jumpak aku hilang la ank punya seday tu.

Related Posts with Thumbnails