Daisypath Anniversary tickers
happy quote graphics

Friday, September 21, 2012

These People..

Hello gorgeous people out there yang maybe tengah membaca blog nih. Okay dah lama kan tak update blog. Huhu. Dulu hari2 update blog tapi sekarang dah malas da. Actually nothing pun nak tulis tapi sekadar untuk melepaskan gian nak menulis. Sebenarnya entry ni dah lama aku tulis tapi aku asyik simpan dalam draft je. Tapi hari ni nak publish jugak. 

Guy friends

See my title kan..so entry kali nih aku nak tulis sket pasal kawan lelaki yang close dengan aku. Tak penah lagi kan aku cite dalam blog ni kan. Kalau kawan perempuan memang slalu kan. So kali ni aku nak update pasal my guy people yang close dengan aku. Yang sentiasa ada masa utk layan karenah aku yang serba sedikit mengada2. To be honest maybe kalau orang tak tahu aku ni macam mana mesti dorang akan cakap aku ni suka bekawan dengan lelaki. Iyelah ke mana saja mesti dengan lelaki kan. Shopping, makan, lepak suma dengan lelaki. Bagi aku, aku bukanlah jenis yang suka sangat bersosial tapi bila aku dah betul2 trust and rasa comfort dengan someone yang opposite gender, memang aku akan depend kat dia. 

So tak payah la aku nak cerita pepanjang kan. Kalau cerita lima page pun tak cukup tapi cukuplah sekadar aku nak berterima kasih kepada kawan2 yang dah banyak tolong aku time susah dan senang. Yang selalu aja takecare kat aku. Yang selalu open mind bila dengan aku. Selalu ada nak tolong lap air mata aku. Eh lelaki kan, ada pulak nak lap air mata. So frankly speaking, these people really play an important part in my life. They are hilarious. They really really good people. Understand me well. Can turn my bad mood to a good mood. Thanks for all those thing. Sorry for being such an annoying, childish, mengada2. Teruk kan aku.


This is Haikal Syamir. Just calling him Bobo. He is nice. Hmm tak payah la puji banyak2 sebab org cakap bila kawan ni everything kita rasa dia perfect kan. Dia ni suka sangat luku kepala aku. Bagi aku sepanjang aku kawan dengan dia, aku takde masalah kot dengan dia. Sebab dia sangat memahami aku. Kalau kena bagi markah per sepuluh aku bagi 9.9 la kat dia. Credit to him sebab ke mana saja kalau aku nak p, nak ajak dia. Boleh aje. Pukui 12 calling2 ajak makan kat bedah pun, sanggup ja turun. So hat ni aku bagi 10/10..Hmm dia ni nampak aje macam skema dan garang tapi perangai otai. Dulu masa part 1 aku memang anti gila dengan dia. Mana boleh tengok muka dia langsung. Rasa menyampah, balik kuliah aje. Asyik membebel aje aku pasal dia. Suka sangat cari pasal dengan aku. Tu yang aku geram. Macam2 aku kata dia. Tapi at last jadi macam ni, pantang aje orang kata dia, mesti aku nak bela. Mesti nak puji. Haha. Dulu kemain lagi. 


Ini dia my bro bro. Tak boleh expose gambaq dia sangat. Al maklumlah retis kan. Nanti belambak pulak follower aku. Tak pun mai hentam aku sebab close dengan retis. His name Jamal. Dia ni sukar nak describe sebab bagi aku banyak attribute dia yang aku tak boleh pun nak describe. For me kalau nak rating tu, lebih sikit kot dari Bobo. 9.99. Hehe. Tacink Bobo na. Hmm nak kata bestfren macam bukan sebab aku dengan dia ni memang terlampau close. Macam adik n abang. So aku ni kalau dengan dia, memang mengada gila. Manja bukan main lagi. Itu la ini la. Dah macam abang sendiri da. Maklumlah orang teringin nak ada abang, memang macam tu la desperatenya. Huhu. Kesian aku. Back to him, bagi aku dia baik, sangat baik. Sampaikan aku pun tak tahu macam mana nak balas kebaikan dia. Hmm tapi dia kuat gila membebel. Tak sempat aku nak cerita, panjang berjela dia ceramah. Tapi its okay..orang cakap kalau org tu kuat membebel maksudnya org tu concern kat kita kan kan kan..Acece perasan gila aku.


So itulah dia my close guy. Dah macam trio dah. P mana pun bersama. Aku cepat tacink bila ada orang cakap bukan2 pasal depa. Rasa nak sepak aje. Bila dok jauh2 rasa rindu.  Memang la aku ni sedikit annoying, clumsy, and watever. Tapi dorang ni main layan je aku ni. To be honest, they play an important part in my life. Same mcm kawan2 perempuan like Madihah, Amal. Tak lupa jugak Nazrul, Aniq, Alin, Kina, Aikal, Acab. They are all special to me. Sangat. Senang nak minta tolong, rasa selesa. Even dalam kereta pun aku dah tak segan dah nak tidur. Kalau nak cerita pasal tacink2 ke. No la. Tak ada masa aku nak tacink dengan dorang. Sebab dorang baik sgt. Protective. So thanks. Friend forever. Thanks for being nice to me. Will remember u olls sampai bila2. Kahwin jangan lupa calling.

Lastly..aku harap sangat persahabatan kita semua ni diberkati oleh Allah. Kalau nak diluahkan dengan kata2 memang tak boleh kan, tapi aku sayang gila dengan persahabatan ni. Even orang selalu cakap kita akan cepat bosan dengan orang yang sama..sebab selalu hang out sama2 tapi bagi aku, aku susah nak bosan selagi kawan kita tak ignore kat kita. Apapun keikhlasan tu penting dalam frenship. Hopefully bila kita dah ada kehidupan sendiri pun, kita boleh lagi remember each other. Akan ku bawa kenangan aku bersama dorang ke mana sahaja.

Sincerely from the heart: Nor 'Ashikin Bt Jamil contribute this entry to Haikal Syamir and Jamal. :)

No comments:

Related Posts with Thumbnails