Daisypath Anniversary tickers
happy quote graphics

Wednesday, December 16, 2009

MEREPEK 42 : MANIFESTO+MENGUNDI+AGM

Sengaja aku kumpulkan semua agenda dlm satu entry.Sebab aku malas nak menyemakkan agenda ini merata2.Untuk dijadikan cerita..sebenarnya aku tak pernah pun ada niat nak jadi high com untuk pre law.Sungguh.Kerana ramai yang menyuruh aku hantar resume,aku pun hantar setelah berfikir dua kali.Aku tak berharap pun aku dapat.Tapi at last aku dapat juga.Huhuhu.Tapi aku tak mengeluh.Aku terima jawatan sebagai exco akademik. Mungkin inilah masanya aku bergiat setelah lama aku tidak memegang apa2 jawatan.InsyaAllah aku akan buat yang terbaik.Terima Kasih kepada rakan2 kerana menyokong dan mempercayai diriku ini.Sokongan kalian amat dihargai.

Sori takde gambar menarik.

P/S:Kepada semua thanks.Yang saya kenal atau yang x kenal.

1 comment:

izzati said...

ekin...GAMBATE!!
Fightng!!

Related Posts with Thumbnails