Daisypath Anniversary tickers
happy quote graphics

Wednesday, December 23, 2009

MEREPEK 44 : bila otak sudah critical


Apa perasaan korang bila assignment berlonggok?Mesti nak pecah kepala an?Tapi assignment aku satu je..Tetapi urat saraf aku bukan setakat nak tercabut, rambut aku pon sampai nak beruban.Betapa kritikalnya otak aku memikirkan assignment yang pada dasarnya amatlah senang.Tapi apabila dibuat kajian..amatlah susah.Bagaimana susahnya ibu melahirkan aku..Begitulah aku rasa.Dua hari aku tidur lambat sebab kononnya nak siapkan assignment Critical Thinking yg blh dikatakan amatlah kritikal sampai otak aku dah senget sebelah.Kalau dulu utara sekarang dah barat.Dalam masa yg sama tangan asyik sibuk berbalas komen di facebook.Mata ligat berpusing menonton movie my girl.Itu ke namanya buat assignment??



Berkat ketabahan dan usaha Ekin Theranike bersama partnernya Zafira akhirnya membuahkan hasil.Apabila kami berjaya memproducekan 16 kertas bercetak.Dengan bangganya Ekin Theranike dan Zafira senyum kegirangan sehingga perut jugak memulas-mulas kerana asyik ketawa.Suara tersekat2 kerana menjerit kepuasan.Mata berair bkn masuk habuk tetapi kerana kami menangis.Menangis kerana bangga dapat menyiapkan assignment ini.Kerana hanya orang yang betul2 kritikal sahaja yang mampu menyelesaikannya.Sekian daripada Ekin Theranike.

Tahniah kepada kita Fira..kikikikiki..

P/S:Kepada Zaty Munawarah..tHanks for ur hard work.Minta maaf sebab asyik g print je.

WE ARE ACTUALLY CRITICAL THINKER...OOOYEAHHH


Thanks to Fira..after we have been facing many things finally yeahhh we get it.Dont think too much about it..We deserve to get what we should get.Fighting!!!!!

No comments:

Related Posts with Thumbnails