Tuesday, February 9, 2010

MEREPEK 58: RENDAH!!!!!

Orang selalu cakap orang rendah pendek selalu macam budak2
Paling pedas lagi orang cakap orang pendek badan berisi tak ok.
Lagi mencabar bila orang cakap badan kecik makan banyak
So berat badan tak setimpal dengan ketinggian.Banyak lagi la.
Aku tanya mak aku "Mak,orang pendek lambat kahwin ke?"
Mak aku cakap "Mak kahwin awal ja.Abah sayang mak sampai ke tua"
Aku cakap "Sebab abah pun pendek"
Mak pulak "Amboi budak ni.Tak sayang mulut."

Kelakar bila sembang ngan mak aku.
Sedap2 kutuk abah aku depan mak.
Bak kata semua orang aku ni rendah.
Tambah jahat mulut si Johan Gemuk Pendek,
Aku ni lemak banyak.
Padahal lemak dia banyak berkumpul kat perut.
Boleh muat banyak barang.Nak masukkan aku pun blh.

Serious aku nak sgt jadi tinggi.
Aku jeles tgk orang tinggi.
Orang cakap aku ni macam bdak sekolah.
Self Esteem aku jadi rendah jugak.
Tapi aku suka tgk gambar aku bila aku antara yang tertinggi,
Sebab self esteem aku akan jadi tinggi.


Macam2 aku berusaha nak jadi tinggi.
kakakakakaakakakaka..
Aku minum susu,aku makan kacang panjang
Aku bergayut kat pokok macam monyet.Aku skipping.
Tapi aku nanti nak cari pakwe yg tinggi.
Sebab aku nak generasi aku nanti tinggi.

p/s:Tapi aku tetap nak cakap yang aku tinggi..
Johan ko jangan jeles.Ko tu gemuk plus pendek.


1 comment:

brownies91 said...

hahaha.. jgn risau ekin!! pakwe ko nnti tinggi.. lawak lar ko neyh.. bhahaha

Related Posts with Thumbnails