Daisypath Anniversary tickers
happy quote graphics

Sunday, February 28, 2010

MEREPEK 61 :KATA ABAH

Semuanya pasal abah.

Claim 1 : Abah cakap saya pemalas.
Reason : Sebab saya tak penah tlg mak masak.
Reason : Sebab saya suka buat sepah.
Reason : Sebab saya suruh kakak basuh baju.
Objection: Abah tak pernah nampak saya buat semua tu.

Claim 2 : Abah tak percayakan saya.
Reason : Abah marah bila saya nak drive.
Reason : Abah tak bagi saya ambil lesen kereta.
Reason : Tiap2 hari abah nak saya balik rumah.
Objection: Sebenarnya saya bijak untuk atasi segala masalah itu.

Claim 3 : Abah tak bagi saya kahwin awal.
Reason : Sebab saya tak pandai memasak.
Reason : Sebab saya masih belajar.
Reason : Sebab dia taknak saya jauh ngan dia.
Reason : Sebab dia nak saya jadi lawyer dulu.
Objection: Tahun depan saya dah taknak belajar.

HAHAHA..Abah2..kadang2 kelakar.Kadang2 u drive me crazy.But u are the only one who cares about me.Dia riuh bila saya dapat asasi law.Dia marah bila saya nak masuk matrik.Dia bangun awal nak hantar saya masuk u.Dia sedih bila saya tinggal dia.So saya tak tahu apa yang sebenarnya kat hati dia.

"Abah..habis sem ni nak amek lesen motor.Pastu nanti masuk sem 3 nak bawa motor g u."
"Hmm tgk la macam mana"Aku mengimpikan ego..huhuhu..

Dan aku mengimpikan mini cooper..Tapi sure aku takleyh dapat..Aku kena beli sendiri la..Kalau abah aku kaya..ok jugak nak belikan aku..huhuhu

CONCLUSION:
SEBENARNYA ABAH NAK SAYA BERJAYA DULU.DAN DIA TAKNAK SAYA
IKUT JEJAK LANGKAH DIA.

No comments:

Related Posts with Thumbnails