Daisypath Anniversary tickers
happy quote graphics

Monday, March 1, 2010

MEREPEK 62 : Ekin itu aku....

Ini kisah cerita dongeng dan legenda saya.Saya punya cerita biar saya yang karang.Tugas awak hanya membaca.Kalau boleh awak boleh tolong komen.Awak juga boleh follow blog saya kalau awak rasa awak nak tahu lagi pasal saya.Actually saya nak bagitahu..awak bukan blogger kalau awak tak baca cerita terbaru saya.You are not the great blogger if you are not be my follower.

Kalau awak nak tahu:

1)Saya ni tak pandai berkata2.Sebab tu saya nak karang cerita saya.Bila saya cerita kat awak,awak akan rasa boring.So ini jalan terbaik utk saya express feeling saya.

2)Saya tak pandai melakar apa yang terjadi kat diri saya.Jadi saya upload gambar saya awak dan lain2 kat blog ni untuk awak tahu itu rutin harian saya.

3)Saya tak pandai mewarna wajah awak.Sebab tu saya edit gambar awak dengan menggunakan photoscape.Hasilnya amatlah membanggakan.

4)Bila saya suka awak.Saya tak tahu nak luahkan sebab saya jenis pemalu bila dengan awak.So blog ni akan menolong saya meluahkan segalanya yang terbuku kat hati.

5)Saya tak pandai nak marah.Bila saya nak marah kat awak,saya akan marah kat sini.Bila awak baca..at least awak tak bengang dgn saya.Awak akn bengang kat laptop awak.

6)Saya tak pandai berbahas dengan awak.Kasihan saya.Saya selalu kalah bila saya bertengkar dengan awak.So saya akan berbahas kat sini.Biar saya syok sendiri.At least saya merasa juga kemenangan.

7)Saya tak pandai menyanyi.Bila saya menyanyi depan awak..awak kutuk suara saya mcm katak.Saya sedih sgt tapi saya teringin nak menyanyi utk awak.Then saya copy paste lagu letak kat sini.Bila awak baca,awak akan nyanyi dan seolah2 saya yg nyanyikan utk awak.

8)Saya tak pandai cakap English sbb loghat Kedah saya kadang2 pelik.Saya teringin nak cakap English ngan awak.Tapi saya malu.So saya guna blog utk berkomunikasi dgn awk.

9)Saya tak pandai nak puji awak depan2.Lidah saya terkunci rapat bila saya nak puji awak.Saya takot awak tak terima pujian saya.Saya blh tahu mimik muka awak.Tapi kat sini bila saya puji..awak baca dan saya tak tahu apa mimik muka awak.

10)Saya tak dapat berada selalu dengan awak.So awak takkan dapat tahu perkembangan saya.At least bila saya coretkan sesuatu kat sini.Awak akan baca dan awak akan ingat saya.Ini membuatkan saya dan awak rasa dekat.Keep in touch.


by,
norashikin bt jamil

No comments:

Related Posts with Thumbnails