Daisypath Anniversary tickers
happy quote graphics

Tuesday, March 2, 2010

MEREPEK 63 : Ini Kisah Kasut dan Final.

Ini kelakar.Sangatlah kelakar.Apa kaitan antara
kasut dgn final
??
Tu dia..mai saya cerita.Sini mari dgr cerita saya.
Itulah kau..siang2 orang cakap beli kasut baru.
Duit banyak simpan dalam kocek.Sengaja malas nk beli.
Kononnya sayang nak buang kasut lama.
Sebab beli guna duit sendiri.Kau ni memanglah sgt kelakar.

Kau sibuk study sampai kau lupa kasut kau.
Kasihan kau wahai si ttututututu.

Oleh kerana si makhluk Allah ni
sangatlah concentrate nak stdy.

Dia datang dengan semangatnya kat library.
Tetiba saya dengar satu suara ni.
"Weyy kasut aku putus.Mintak tolong Hani beli jap"
Ini buat perut aku bergerak2 ketawa.
Ayat aku cuma yang ni:
"Itulah hang..aku dah cakap beli yang baru".
Dia ni memang excited nak belajar ja untuk Final.
Sampai dia lupa yang kasut dia dah beruban.haha.

p/s:Tahniah dapat kasut baru.








No comments:

Related Posts with Thumbnails