Daisypath Anniversary tickers
happy quote graphics

Monday, March 8, 2010

MEREPEK 68 :Tak payah cakap..


Ta payah kesah kalu kawe nun cantik mcm Taylor Swift...

Ramai lelaki beratur mintak phone num. Tak payah petik jari pon panjang beratur mcm nak naik kuda.
Tak payah jalan bwh terik matahari sampai hitam legam. Tak payah berlapar mcm singa nak mati kat bilik. Perut selalu boroi pagi makan kat restoran mlm mkn kt hotel. Tak payah promote diri "I'm single" buat malu jerk. Tak payah tunggu kat bus stop mcm patung setengah hangit. Tak payah percikkan peluh g ATM keluarkan saham satu juta. Tak payah laburkan duit kat Celcom Center mintak line bil terus. Tak payah nak tawar menawar beli ikan..angkat suma pon blh. Tak payah nak takot kena tinggal ngan pakwe.

Berangan tahi minyak nak jadi Taylor Swift.


Kenapa lelaki suka perempuan cantik??

Ha statement hot ni.haha.Ini punya statement kacang punya aku nak jawab.Lelaki suka pompuan cantik sbb pompuan pon suka laki nsem.Aku teringat kata sepupu aku "Sapa taknak pompuan cun."Tu dia..nampak sgt.Ni aku nak cakap..kalau aku pon aku suka pompuan cantik gak.Yala aku sebagai pompuan pon nak lelaki yg nsem.haha.Lagi satu pompuan cantik ni
bg lelaki dia pandai jaga diri.Tapi yg aku heran..dah tak nsem nak carik awek yg cantik.Mngkin dapat tp satu dlm dua ribu larh.Dah cukup,taknak cakap lebih2.Ok Frankly speak..aku sbg pompuan pon bila tgk pompuan cntik aku teruja terliur.haha.Aku slalu jerk bt keja bodoh.Stalker..haha.Aku slalu stalk pompuan cantik kat facebook.Jgn salah faham.Aku just obses ngan muka diaorg.Sbb aku cemburu ngn diaorg.Cena la muka diaorg ni maintain giler comel.haha.Mcm bangang jer aku ni.

P/S:Johan DEMAND.HAHA.

No comments:

Related Posts with Thumbnails