Sunday, March 21, 2010

MEREPEK 81 : Otak Lembab Mcm Siput!!

Otak ko bukan otak math or science or pape je yg relate ngn angka2 nih.Otak ko lembab mcm otak siput.Aku pon heran cena ko blh masok skolah sains tup2 PMR dpt sains B.Oi cik kak..suka suki berani mati ko kata gitu.Ku lempang karang buat masak toge baru ko tahu.B pon kira ok la dari ko tu Pendidikan Islam B.Aku??
A PLUS PLUS PLUS.Then aku nk tanya ko.Aku heran la asal ko dpt PI B.

Ko bkn Islam ke sampai PI blh dpt B!!!!!!!

Agak over tak?.Whatever la sayang.At least skrg aku dpt gk masok U.Ini kisah dulu2.Teringat balik KISAH tu bila adik lelaki 'kesayangan' aku mintak buat homework math dia.Bertuah pya adik.Then calculator lama menjelma kembali.Ni buat aku sakit hati.Tp I have to see it sbb semester 3 mesti kna guna gk utk eco.Igt amek law tak paya da pegang calculator.Da lama da tak buat math..da lama tak pegang pensel kayu..da lama tak pegang buku petak2 kecik mcm spongebob.Tp mlm ni terpaksa terpaksa terpaksa tanpa dipaksa..haha.

Mr Kalat aku dari FORM 2.Aku panggil dia Kalat

Ini dia fraction yg paling aku tak suka.
Tp aku blh igt lg..n dlm masa 10 minit aku blh siapkan 20 soalan
Utk ko>apa ko nk ckp?Speechless?At least aku igt lg
basic2 math aku even aku BENCI GILER MATH.
Boleyh gak dpt SPM MATH A DAN ADDMATH B4.
Bangga tuh.Bukan nak puji tp saja nk bagi ko geram

Ini dia tulisan aku buat kira2.Hudoh bebeno.
Da la guna buku petak2 yg paling aku susa nk beli.

Ini budak tak kenang budi.
Aku tlg dia buat keja math dia bole tido.
BENCIIIII..PEMALAS!!!

CONCLUSION:
pape pon aku tetap kena berhadapan ngan math jugak sem depan.
Huhuhu..

...........................................................................................................................

No comments:

Related Posts with Thumbnails