Daisypath Anniversary tickers
happy quote graphics

Friday, March 9, 2012

Woot!!

Ehem ehem..rasanya dah lama sesangat tak menjengah blog ni. Dah bertahun agaknya. Hmm harini terdetik pulak nak update blog ni memandangkan awal2 sem ni aku tak busy lagi kan. Kalau tak jangan harap aku nak update. Sori lah kepada peminat setia aku yang selalu dok stalk blog aku nih. (Acece bajet hot pulak aku..) Tapi memang ada pun. Selalu hantar msj tanya 'Eh kau dah tak update blog ke?'.. Wow awesome sangat. Rasa macam artis la u ollsss..Ok la korang korang suma, kalau aku rajin aku akan update entry lagi..
p/s: sebelum aku mengakhiri penulisan aku ni, nah amek gambar tudung ni. hmm tudung ni dah menjadi kegilaan aku dah. simple tapi nice. jadi bila aku pakai aku terus rasa aku ni nice. ahh wateverlah. kalau sesiapa nak beli korang beli online pon boleh..kat shawl4u. promote lah pulak.

No comments:

Related Posts with Thumbnails